מפתחת, מטמיעה, ומאחסנת פתרונות IT לעסקים
Facebook
Twitter
Linkedin
Youtube

Service Desk

ניהול מערכי תמיכה ושירות באמצעות Microsoft Dynamics CRM

ניהול מערכי תמיכה ושירות באמצעות Microsoft Dynamics CRM

מתן שירות מצוין והתאמת תהליכי שירותי התמיכה לארגון שלך יכולים להיות אתגר קשה, במיוחד ללא תהליכי אוטומציה יעילים, אשר עומדים בדרישות המשתנות והמורכבות של הלקוחות.

פתרון Service Desk הינו פתרון לניהול מוקדי תמיכה המאפשר אוטומציה של שירותי השירות והתמיכה החיצונים והפנימים. הפתרון נותן לך גמישות להגדיר את תהליכי העבודה כפי שהם מבוצעים בארגון שלך וזאת באמצעות מסכי הגדרות וללא צורך בפיתוח.

פתרון ה- Service Desk בנוי על מודול השירות של הפלטפורמה הגמישה ורבת העוצמה –Microsoft Dynamics CRM. פלטפורמה זו מאפשרת לארגונים ליצור אוטומציה של תהליכי עבודה מקיפים ותהליכים עסקיים עבור משתמשים וקבוצות ברחבי העולם ובתמיכה בשפות שונות ואזורי זמן שונים.

בנוסף, מאפשר הפתרון הפחתה של עלויות וייעול של תהליכי השירות באמצעות אוטומציה של מספר רב של תהליכים עסקיים ובהם: ציוות אוטומטי של נציגים לקריאות, איתור מהיר של פתרונות לתקלות, ניהול אמצעי שירות ומעקב אחרי כוח האדם.

פורטל בשירות עצמי ללקוחותיך הלקוחות או העובדים שלך יכולים לייצר קריאות, לסקור את הסטאטוס של הקריאות הפתוחות שלהם, לסקור את מאגר המידע של החברה, לעדכן קריאות, להוסיף קבצים לקריאות כמו צילומי מסך, לעדכן את פרטי יצירת הקשר --וכל זאת במהירות ובקלות.
שלוט ב- SLA באמצעות שימוש בלוחות מחוונים מובנים ובאשף לוח המחוונים פתרון Service Desk בשילוב עם אשף לוח המחוונים (Dashboards), נותן למנהלים את היכולת ליצור לוחות מחוונים, לסקור אותם ולהוסיף דוחות נדרשים לפי הצורך.
בנוי על פלטפורמה של Dynamics CRM האוטומציה והאינטגרציה לשאר המודולים של מערכת ה-Dynamics CRM הכוללים את תהליכי המכירות, השיווק והשירות, מהזכייה בלקוחות חדשים ועד שלב החיוב. דבר זה נותן לך סקירה מלאה של הסטטיסטיקות של העסק שלך, בזמן אמיתי.
מאושר ל-Dynamics CRM (Certified for Dynamics CRM – CfMD) האישורCertified for Microsoft Dynamics ("CfMD") הוא אישור שניתן לפתרונות של שותפי Microsoft Dynamics, שפתרונות התוכנה שלהם עמדו בסטנדרט הגבוה ביותר של חברת מיקרוסופט. מדובר בפתרונות שפותחו על-ידי שותפים בכדי לספק מערכות מקיפות לניהול עסקי.
Plug & Play פתרון ה Service desk מאפשר ל'קנפג' (To configure) את המערכת לעבוד על פי צורת העבודה המתאימה לארגון שלך. באמצעות מסכי הגדרות אתה יכול להגדיר חוקי ניתוב, חוקי אסקלציה, SLA ברירת מחדל, חוקי נוטיפקציות ועוד. כל זאת מאפשר יישום מהיר של הפתרון.
  • ניהול קריאות
  • ניהול בעיות
  • ניהול שינויים
  • ניהול נכסים
  • ניהול חוזי שירות
  • ניהול SLA
  • הקצאה אוטומטית ע"פ חוקים מובנים
  • דו"חות וסטטיסטיקות

 מסך דשבורד במערכת Service Desk מסך ניהול קריאה במערכת Service Desk מסך פתיחת קריה במערכת Service Desk

צור קשר

אני מאשר/ת קבלת חומר פרסומי מאת פרודוור ישראל בע"מ בהתאם לחוק התקשורת באמצעות מיילים, סמס וטלפונים

השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה. השימוש בפרטיך יעשה לפי החוק בלבד.

;