מפתחת, מטמיעה, ומאחסנת פתרונות IT לעסקים
Facebook
Twitter
Linkedin
Youtube

מערך התמיכה והשירות

שירות יוצא דופן כבסיס לערכים המוספים שאנחנו מעניקים ללקוחותינו

אצלנו – ב Prodware ישראל, מערך התמיכה ללקוחות הוא הרבה יותר מחובה, למעשה זהו אחד היסודות עליהם בנוי המודל העסקי שלנו! ולפיכך אנו גאים בתשוקה שלנו להעניק ללקוחות שלנו שירות ומענה יוצא דופן שמבדל אותנו מסטנדרטים מקומיים.

ב Prodware ישראל תוכלו למצוא גוף תמיכה ושירות ייעודי המונה מספר רב של מהנדסי תמיכה ושירות המוקצים למשימה זו בלבד (להבדיל מיועצים ומיישמים המוקצים לפרויקטים אצל לקוחות אשר מקבלים משימות תמיכה ל'אחר שעות העבודה')

מתודולגיה

מתודולוגית מרכז התמיכה ממוקד הלקוח בשיטת ה (Single Point of Contact) SPOC או ה (Single Point of Responsibility) SPOR .

מרגע קבלת הפנייה ועד לסגירתה לשביעות רצונו של הפונה, מרכז התמיכה יעניק יחס אישי לכל פונה ,שירות אדיב ומקצועי. צוות מהנדסי התמיכה שלנו , עוברים הדרכות על המערכות היישומיות והתשתיתיות הנתמכות על ידנו וכל זאת לצורך מתן מענה מקצועי אדיב ומהיר לכל הקריאות שתתקבלנה מכל לקוחות המזמין.

על פי מתודולוגיה זו, משמש מרכז התמיכה את מנהלי המערכת מטעם המזמין, ומסוגל לפתור כ 75% - 80% מהקריאות באמצעות כלי שליטה מרחוק ובשיחה הראשונה. בנוסף, יוזם מרכז התמיכה שלנו שורה של פעילויות מונעות, מתריע על "צווארי בקבוק" טכנולוגיים ויוזם תהליכים בארגון לשיפור רמת השימוש במערכות

על פי תפיסה זו, מרכז התמיכה הנו "מרכז העצבים" הארגוני, דרכו מנותבים ומטופלים כל האירועים בארגון, הן תקלות והן בקשות השירות מהסוגים השונים. הכלים בהם ישתמש מרכז התמיכה מאפשרים גם את יכולת הבקרה ומדידת רמת השרות.

מערך התמיכה שלנו עוסק בשורה של פעילויות ובהן:

יתרונות העבודה עם מערך התמיכה שלנו:

מערך התמיכה והשירות

אנו יודעים להציע כיום מגוון יכולות התקשרות על בסיס מדדים הנקבעים בשיתוף הלקוח תוך שקיפות מלאה ובהתאמה מלאה לצרכיו. צור עימנו קשר ונשמח לפגוש ולהתאים לך את מודל התחזוקה והשירות המתאים לארגון שלך.

צור קשר

אני מאשר/ת קבלת חומר פרסומי מאת פרודוור ישראל בע"מ בהתאם לחוק התקשורת באמצעות מיילים, סמס וטלפונים

השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה. השימוש בפרטיך יעשה לפי החוק בלבד.